Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday 7 October 2016

Ruby Skincare



Elysian™ Ruby Skin care adalah rangkaian product penjagaan,perawatan dan perlindungan lengkap kulit dari Elysian™ Beauty Malaysia. Antara product Best Seller lain dr Elysian adalah Elysian Booster Serum yg terbukti selamat dan berkesan dengan ribuan feedback dr pengguna.

🌹Elysian Ruby Skincare di formulasi dengan menggunakan teknologi nano yang memberi penyembuhan,perlindungan dan khasiat pada kulit. Teknologi nano menggunakan molekul molekul halus dan menghasilkan penyerapan yang jauh ke dalam epidermis kulit dan membuat
 kulit sihat,cerah,berseri,halus,anjal dan bersih tanpa sebarang parut. 

🌹 Ruby Skincare diperkaya dengan Omega White C yang mempunyai kuasa pencerahan 5 kali ganda dari biasa.

🌹 Ruby Skincare juga formulasi dari pelbagai stem cell yang bertaraf antarabangsa dan semestinya kesan stem cell ini sangat berkesan untuk kulit wajah kembali sihat dan anjal.


Deep Gel Cleanser
🌷 Deep Gel Cleanser merupakan cleanser  yang  "clear gel" bersifat aktif terhadap kulit dan bebas buih. Kesannya,anda dapat rasai setelah selesai membersihkan kulit muka. Kulit menjadi tegang, halus, bersih, anjal ,lembap dan segar setelah membersihkan muka dengan menggunakan Deep Gel Cleanser.  Kandungan tea tree dalam Deep Gel Cleanser membersihkan minyak dan kekotoran pada kulit secara mendalam. Soapwart juga merupakan bahan utama dalam Deep Gel Cleanser yang mengandungi saponin yang merupakan agen pembersihan paling berkesan untuk melawan bakteria bakteria yang merosakkan kulit.


Skin Renewing Night Cream
🌷 Skin Renewing Night Cream berfungsi untuk merawat dan mencerahkan kulit dengan cepat  kerana mengandungi jumlah stem cell yang pelbagai dan bahan bahan lain yang berkualiti tinggi dan bertaraf antarabangsa seperti grape seed oil yang berkesan menghilangkan parut dan dan kedutan di muka. Kebaikkan ditambah dengan Lavender Water yang terdapat dalam Skin Renewing Night Cream. Sangat berkesan untuk menghilangkan jerawat,mengurangkan eczema, menghalang pembiakkan bakteria dalam kulit jerawat, dan merawat kulit yang terdedah kepada "sunburn". Formulasi utama iaitu witch hazel water dan pomegranate seed oil sangat berkesan untuk menghilangkan parut berlubang,kedutan halus, jeragat/melasma, jeragat dan kulit yang tersalah guna product. Kandungan alpha arbutin dalam Skin Renewing Night Cream membuatkan kulit lebih cerah dan lembap. Dengan pemakaian yang konsisten kulit pasti menjadi cerah,bersih,licin,halus dan tegang. 

Protect And Support Cream SPF 35
🌷 Protect and Support Cream SPF 35 berfungsi untuk melindungi kulit dari sinaran uva dan uvb yang boleh menyebabkan kulit kusam, berjeragat ,sunburn dan gelap. Dengan pemakaian yang konsisten kulit akan menjadi cerah berseri serta merta dan semakin  sebati dalam kulit menjadikan kulit "flawless, cerah dan glowing" secara sihat dengan pemakaian product organik yg selamat dan berkesan tanpa bahan kimia berbahaya seperti mercury, hydroqunon dan paraben. Teksture cream yang sangat ringan dan mudah disapu ke seluruh muka dengan serta merta menyerap ke dalam kulit membuatkan kulit cerah berseri. 

Clarifying Witch Hazel & Lemon Toner
🌷 Diformulasi menggunakan Witch Hazel Water,Lemon,Swiss Apple Stem Cell dan beberapa bahan premium organik yang lain. Dengan penggunaan yang konsisten, Clarifying Toner mampu mengecilkan pori,menstabilkan PH kulit,memberikan perlindungan kepada sinaran uv secara semulajadi,menyegarkan dan kulit menjadi lembut,anjal. Membersihkan kekotoran,minyak berlebihan dan dan sel sel kulit mati pda kulit muka. Dan paling ketara,kulit menjadi cerah,bersih,licin dan berseri.

 🍃 Sesuai untuk semua kulit.
💯 Halal & KKM approved 
 💯 Organik/ Natural

Harga Ruby Skincare RM135 free gift Dexandra Tester 3mL. COD KLCC/Bangi 



No comments:

Post a Comment