Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 1 June 2014

Penapis Air Coway


Nak pasang water filter tapi baru sekarang terpasang sebab dulu konon-konon tinggal kat KK ni jap je, tengok-tengok dah 3 tahun menetap kat sini..alang-alang dah nak ada baby baru ni, pasang la untuk kemudahan buat susu baby nanti..

Tak survey pun pasal water filter ni..dapat info dari kawan-kawan yang dah guna water filter coway ni..jalan-jalan kat Giant Nilai masa pergi rumah akak aritu, ternampak ada booth coway ni..terus la tanya-tanya dan register untuk beli..kat KK tak sempat2 nak pergi tengok..

Terasa nak beli coway ni sebab siap ada air panas dan air sejuk..memang sangat memudahkan kerja rumah..



saya pilih yang ni..namanya Petite,pilih ni sebab boleh touch je nak isi air..kapasiti 11L dalam satu2 masa..ada air panas, air sejuk dan air biasa. Senang sangat nak buat susu anak, nak masak dan buat air. Nak air sejuk tak perlu dah letak dalam peti sejuk atau buat ais lagi dah.. memang best!

Ada 2 cara sama ada bole bayar bulanan selama 5 tahun atau beli cash.. RM2880 mungkin belum masuk service lagi.. service jika beli cash RM500 untuk setahun, 2 bulan sekali diorang akan datang rumah untuk service.. jika beli bayar yang bulanan, service sebulan sekali..bila kira-kira jimat sikit beli cash..

sila-sila pilih water filter yang best ni..

No comments:

Post a Comment