Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 25 August 2013

Testimoni saya ESP Shaklee


saya kenal Shaklee ni baru dalam 3-4 bulan dan one of the product yang saya ambil adalah ESP. Ini testimoni saya selepas 2 bulan ambil ESP. memang jatuh cinta!


✿ dari 54kg ke 49kg! ✿

saya still bf anak saya,baru 2 bulan mengamalkan ESP! lepas berpantang memang tak pernah turun berat dari 54kg..kalau turun pun cuma 53 lepastu naik 54 balik..raya ke-2 haritu pergi klinik timbang berat,gembira sebab penimbang tunjuk 49kg!!yang penting amalkan konsisten hari-hari..ESP memang best! beri tenaga,susu banyak,berat pun turun!

✿✿ testimoni admin Forever MOM ✿✿

nak cuba ESP?
Rahmah 011-19801094
Forever MOM

2 comments:

  1. awk minum esp je ke sampai boleh kurus macam tu??

    ReplyDelete
  2. masa awal2 tu saya amik esp+bcomplex+vitamin c..rasanya jd cmtu sebab esp..skang je sy amalkan satu set ibu hamil sbb tgh pregnant...

    ReplyDelete