Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Breastfeeding tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday 21 October 2012

kawan baru hadif

kawan baru??ohhh..bukan adik baru ye...jangan salah paham...saya still nak bermanja dengan mama saya sorang...hihi.siapakah gerangan nya tu..ni la dia..ADAM MIKAIL..anak kawan papa saya...mama Adam ada kursus kat kk selama 3 hari..so mama saya mengofferkan diri untuk tolong jagakan Adam...yeahhh...at least saya ada kawan baru...selalu ada mama je boring...haha...

DAY 1
ni kawan saya ADAM!mintak rambut sket bole? =)
nak posing ngan Adam la..
 Adam tengok kamera..mama saya nak snap gambo ni..
 Adam tengok tv dulu,saya nak amik ball tu..
 nape Adam nangis ni..pampers da penuh eh?diam..diam..jom kita g mandi dulu..

DAY 2
sesi perlawanan gigit-menggigit..baby2 cam kami memang suka ni...
setelah penat bermain,kita tido dulu...=p

DAY 3

 Adam main la sama-sama jom...
 saya memang suka berposing
 dan menyengih bila mama amik gambar saya..bio la Adam main sorang...janji interframe muka...
saya suka kacau Adam..amik botol susu Adam..pastu dia nangis..sorry Adam!hihihi...

minggu ni saya da tinggal sorang ngan mama saya..Adam da balik beufort..saya gembira ada kawan..bye2 Adam..nanti jumpa lagi..


x.o.x.o,
Rayhan Hadif 








2 comments:

  1. Wah..rahmah jadi babysitter yg berjaya nampak. kawan hadif tu umur brapa?hepinyer hadif dapat kawan baru..comel je hadif tersengih2 :). p/s hadif jangan jadi gedik cam mama tau kikiki

    ReplyDelete
  2. 9 bulan...aah die suka ade kawan...mama die gedik sket je la...haha.

    ReplyDelete